실시간 인기

토트넘 리버풀한테 3 대 4로 져서 6위 됐네요 ㅠㅠ 손흥민 선수 파이팅!

스카이옴 2023. 5. 1. 05:53
반응형

저는 토트넘 홋스퍼 팬은 아니지만 손흥민 선수의 팬이기 때문에 아쉽다는 글을 적습니다. 지난번과는 다르게, 손흥민 선수는 이번에 선발로 출전했다고 하는데요. 이번에는 찬 공들이 골 포스트를 맞고 튕겨져나갔다고 하네요.

와, 근데 전반에만 리버풀한테 3골 먹혔다는 게 참... 리버풀이 맨체스터 유나이티드보다 토트넘에겐 강팀인 것 같네요.

여하튼, 이번 패배로 인해서 토트넘은 유럽 축구리그들에 진출하는 게 힘들어질 것처럼 보이네요.

손흥민 선수, 이번에도 정말 잘해주었습니다. 그리고 지는 와중에 동점 가까이 만드는 게 정말 쉽지 않은데, 이걸 해낸 토트넘 팀도 고생 많았다고 생각합니다.

I'm not a Tottenham Hotspur fan, but I'm a fan of Son Heung-min, so I write that I'm sorry. Unlike last time, Son Heung-min is said to have played as a starter this time. This time, the kicked balls hit the goal post and bounced off.
Wow, but it's true that Liverpool scored 3 goals in the first half alone... Liverpool seems to be a stronger team for Tottenham than Manchester United.
In any case, it looks like this defeat will make it difficult for Tottenham to break into the European football leagues.
Son Heung-min, you did really well this time too. And it's really not easy to make it close to a tie in the middle of a loss, but I think the Tottenham team that did it also through a lot of trouble.

반응형